Gyakran ismételt kérdések
Milyen határidővel vállaljátok a nyomtatást?
A nyomtatások határideje nagyban függ a megrendeléseink mértékétől, éppen ezért mindig visszaigazoljuk a kért munkát, amiben teljesítési határidőt is jelzünk. Amennyiben a megbízó határidőt is jelölt megrendelésében, úgy a visszaigazolását kérdés nélkül megküldjük az ügyfélnek. Ha arra az időpontra nem tudjuk vállalni a kért megbízást, akkor a visszaigazolásban jelezzük és megadunk egy határidőt, hogy a megrendelő eldönthesse megfelel-e neki ez az időpont.
Milyen formátumban kell elküldenem az anyagot, ha van kész grafikai tervem?
Elsődlegesen minden esetben a tif formátumot javasoljuk, vagy esetleg még a pdf-et, azonban utóbbinál amennyiben formavágásról van szó, akkor vektoros változatban kérjük. Fontos, hogy tif formátumban 1:1-es méretben kapjuk meg a kért grafikát, ha ez nem lehetséges, akkor kérjük ügyfeleinket jelezzék milyen méretű képet küldött és mekkora méretben szeretné nyomtattatni.
Ha megvan a kész grafikai terv egyeztetés után…
Kell-e kifutót készíttetnem a tervre?
Az ügyfél is megkönnyíti a mi munkánkat, ha készít vagy készíttet kifutót a tervezetre, mivel levágni sokkal könnyebb, mint utólag készíteni. Hozzávetőlegesen 5mm kifutó szükséges.
Mit tegyek, ha nem tudom a nyomtatandó termék pontos méretét?
Általában az A4-es méret a standard és az irányadó, de keressen minket bizalommal leendő ügyfelünk és segítünk a megfelelő méretet kiválasztani, vagy keresse honlapunkon az anyagleadási segédletet, amiben minden fontos információt megtalál.
A tökéletes nyomtatott végeredmény eléréséhez milyen felbontású képekre van szükség?
Fotók esetében ez attól is függ, hogy milyen méretű nyomatokat szeretne az ügyfél, de A3-as méretig 300 dpi felbontású képet ajánlunk. Nagyponyváknál elegendő 150 dpi, hatalmas építési hálóknál pedig 70 dpi is elegendő.
Hogyan tudom átvenni a kész termékeket?
Az elkészült terméket ügyfelünk átveheti személyesen telephelyünkön, vagy kérhet kiszállítást is. Amennyiben a szállítást külsős cégen keresztül szeretné, úgy azt ügyfelünk intézni. Kérjük, ezt jelezze a megrendelés leadásánál. Ennek költségeit az ügyfél állja.
Kérhetek-e kiszállítást és ha igen, akkor milyen költsége van?
Cégünk a kiszállított termék méretétől, illetve a távolságtól függően vállalja a termék kiszállítását, amelynek költségét egyedi árajánlat alapján határozza meg vállalatunk. Ügyfelünk külsős szállítócéggel is kérheti terméke házhoz vitelét, melyet a megrendelő intéz.
Mi a teendő, ha a végeredmény nem olyan lett, mint amire gondoltam?
Ilyenkor főként a nem optimális grafika az oka a nem megfelelő végeredménynek. Ha minden az anyagleadásnak megfelelően történik, akkor megvizsgáljuk az ügyet, amennyiben méretbeli probléma adódik, úgy a terméket újra printeljük.
Azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy nagyobb számú megrendelés esetén kérjenek próbanyomatot. Amennyiben mi észleljük, hogy a leadott grafika nem megfelelő, úgy azt azonnal jelezzük a megrendelőnek. Kérjük ügyfeleinket, hogy a megrendelés előtt tájékozódjanak az anyagleadási segédlet menüpontunknál.
Hogyan történik a felmérés, ha egy nagyobb felületet szeretnék hálóval, vagy fóliával befedni?
Cégünk segítséget nyújt ebben, lehetőség van helyszíni felmérés elvégzésére.
Mire fontos ügyelnem szöveges nyomtatás esetén?
A kész grafikai elemeket megtekintjük, amennyiben nem megfelelőek, úgy azt azonnal jelezzük a megrendelőnek. Fontos azonban, hogy a helyesírási, illetve tipográfiai ellenőrzéseket nem áll módunkban elvégezni, így arra kérjük ügyfeleinket, hogy ezt minden esetben ellenőriztessék le nyomdába küldés előtt.
Mire fontos ügyelnem strandzászló nyomtatása esetén?
A letöltések menüpontban különböző sablonok formájában az összes méret megtalálható, ügyfeleinknek mindössze ezekbe a sablonokba kell beilleszteni az adott grafikát. Ez nagyban segítheti a megrendelő feladatát.
Letöltések
Nyomdai leadási segédlet
Letölthető stancformák
Kérjük, keresse munkatársainkat.